dinsdag 17 augustus 2010

Nog even de zomer vasthouden met rozen....

6 opmerkingen:

  1. Janny wat een mooie gedachte...de zomer vast houden...
    Maar hier is helaas de zomer ver te zoeken, het regent al dagen aan één stuk door.

    Maar als ik even op jouw blog ben, dan ben ik weer terug in de zomer.
    En je rozen zijn de mooiste van allemaal!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zojuist je blog gevonden door je reactie op mijn blog.
    Wow....
    Mooi, mooi, mooi!
    Ik hou van ROZEN!
    Ik ga je zeker volgen...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke, bedankt voor je complimentjes, hoop dat je dit bericht ontvangt, ik moet er nog helemaal aan wennen hoe één en ander werkt op de blogs.
    Ook ga ik nog mooie muziek uitzoeken, maar we hebben nu nog een beetje vakantie en ben ik niet zo snel. Mijn man Ton heeft nog vakantie. En ik ga tussendoor bloggen en meters crepepapier verven voor de workshops en rozen maken. Pfff..
    Ik heb trouwens nog niks gezegd over die beeldige taarten die je maakt! haha je zou er zo in bijten en ja ik hou ook van al die mooie "oude stofjes en kantjes, daar maak ik ook rozen van. Ik snuffel altijd op de brocantes naar oud kant, zo leuk.
    Succes met die regen! Alhoewel je dan wel weer lekker binnen van alles kunt maken,

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much! Maar ik heb begrepen dat je van nederlandse afkomst bent?
    Heb family in Melbourne! Ja jouw blog is ook fantastisch mooi, ook zo romantisch,
    en de gypsy stijl ook zo leuk!Altijd leuk om naar te kijken.
    regards Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaja, vandaag schijnt de zon weer!! Gisteren kwam het met bakken uit de lucht vallen. En ik vind het ook zo moeilijk wat ik de kids nu moet aantrekken, ook naar school..Wel of geen jas? Vorig jaar september met onze bruiloft hebben we echt warm weer gehad, dus ik heb nog hoop! En in mijn tuin bloeien nog een aantal rozen :)

    Liefs Pam

    BeantwoordenVerwijderen