dinsdag 21 februari 2012

TWEE GIVEAWAY'S, SHABBY KRANS OF WORKSHOP ROZEN VAN PAPIER






Ik heb nu zoveel volgers dat het eens tijd wordt voor een GIVEAWAY. Je mag kiezen uit de shabby chic KRANS die ik gemaakt heb of een workshop ROZEN MAKEN die ik op 18 maart a.s. geef.
De krans heb ik met veel liefde gemaakt van stoffen rozen van hoogwaardige kwaliteit en versierd met papieren rozen en een papieren balletje. De lintjes zijn mooi bedrukt met oude reclame en roosjes. Ook heb ik steentjes en pareltjes op een roosje gemaakt. Je mag dus aangeven of je de krans kiest of de workshop, ook leuk,we maken een aantal rozen en daarvan een boeketje.
Maarre... degene die het liefste en mooiste commentaar geeft en een linkje plaatst die gaat winnen! Twee mensen dus. De keuze maak ik op 7 maart a.s. Dus 6 maart voor het laatst kiezen dan.
Succes!






24 opmerkingen:

  1. O wat leuk een give away!!! Ik meld mij hierbij aan om mee te doen ;-))
    Met woorden ben ik niet zo'n kei dat is meer iets voor mijn dochter, maar ik ben een grote fan van jou en jouw rozen zijn het einde, niet van echt te onderscheiden.
    De link komt eraan!
    Lieve groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, wat moet je dan zeggen....anders dan dat je rozen adembenemend zijn, zo prachtig!! Ik plaats een linkje op mijn blog naar je give away en nu maar hopen dat ik bij je langs mag komen de 18e :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk vind ik het leuk mee te doen aan jouw Give Away.
    zal ook even een linkje plaatsen.

    De cursus die wij bij jou volgde was niet alleen leren de mooie rozen te maken, het was gewoon een super gezellige middag...met veel lekkers en gezellige meiden allemaal.
    Dat daar nog mooie rozen op de koop mee naar huis gingen was helemaal super leuk.

    Dus degene die een workshop wint....heeft gewoon een super leuke dag !!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Janny,een give Away,superleuk zeg!!!

    Ik zet je linkje op mijn blog.De prijzen gun ik de anderen,ik heb al een super leuke cursus van je mogen ontvangen, en daarmee maak ik nog steeds mooie rozen en heb pas zelf ook een krans gemaakt.Daarom gun ik anderen
    je mooie kunstwerken.

    lieve groetjess
    Van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontdekking! Via een ander blog kom ik zomaar midden in de rozen. Ik werd er even stil van. En dan die sfeervolle muziek. Oprecht kan ik zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie rozen heb gezien. Haast niet te geloven dat je die echt zelf maakt. Een workshop zou niet aan mij besteed zijn, aangezien mijn vingers erg stijf en krom worden door de rheuma. Ik ga je wel volgen. Een link op mijn blog plaatsen kan ik ook niet. Dat neemt niet weg dat ik toch graag wilde laten horen hoe geweldig mooi ik jouw werk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wie wil die nu niet winnen.Ik ben dol op rozen.Heb een prachtige engelse roos in de tuin staan. Beetje verwilderd maar zie er elk jaar naar uit dat hij gaat bloeien.Dan pluk ik er elke dag een en zet hem in de kamer.Het is ook nog eens een heerlijk geurende roos.En dan kom ik anderhalf jaar geleden op dit blog terecht. Wauw wat een plaatjes.Helaas waren de workshops steeds op mijn werkdagen.Maar nu.....ja hoor zondag 18 maart ga iket een vriendin naar Amersfoort!!!!!Ben zooooooooo benieuwd.Ik zit al te bedenken waar ik de rozen neer ga zetten, moet ze eerst nog maken(hihi) Hopelijk lukt het. Ga snel de link op mijn blog zetten, groetjes en tot 18 maart. Jippie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Janny,

    Leuk die kransen en natuurlijk zal daar iemand erg gelukkig mee zijn!
    Een fijne week wens ik je toe en alle liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik doe graag een gokje naar je prachtige give-away. Naar de krans dan want afstand is zoals je weet voor mij een probleem, helaas want ik heb al zoveel leuke dingen gehoord en gezien van jouw prachtige workshops.
    Het lijken ook allemaal echte rozen, ik kijk uit naar de eerste roos die zich in de tuin weer zal openen ;)
    Heel lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "a rose is a rose",
    maar deze rozen zijn romantischer.
    O wat zou het leuk zijn als ik aan workshop rozen maken mee mag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie give-away, ik zou graag een cursus volgen maar de afstand he... dus ga ik voor de krans en die is schitterend.
    Ik zet je op mijn blogje en heel veel succes en je gaat er vast nog meer volgers bij krijgen..
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wat een supertoffe Give Away!
    Heel graag wil ik een kansje wagen...om deze mooie krans te winnen...want zeg nou eerlijk, alles is zo prachtig wat je maakt!

    Natuurlijk ga ik een linkie op mijn blog zetten...en ik wens je heel veel succes met deze Give Away!

    Dag lieve meis..liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zeg net tegen jou dat ik een giveaway op mijn blog heb en zie te laat dat jij er ook eentje hebt!!!! Wat geweldig ik doe zeker mee en zet de link op mijn blog!
    Liefs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heee zie ik opeens jou post weer naar boven schieten op mijn blog, volgens mij zet jij je posten wel 2 of 3 keer opnieuw erop, want ik zie dat heel vaak?

    Prachtig is je Give Aways, mooie krans is het geworden en zo leuk met het rozenballetje in het midden.
    Ik gun deze Give-Away een ander Janny, omdat ik al een aantal keren iets heb gewonnen.

    Ben benieuwd wie de gelukkige gaan worden, iedereen moet nog even in spanning afwachten, spannend hoor. Veel succes met je Give-Away.

    Wens je een fijne week verder,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige creatie van rozen van papier.....de bloem van de liefde...... een home made GIVE AWAY.....gebonden tot een krans......de kroon op je werk....waar je ons mee
    verwend......een geweldig kado!!!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Janny,
    I have put a link with a picture to your blog on my site:
    http://romantikgrafik.blogspot.com
    Hugs
    Eva Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Janny,

    Ik volg je al een tijdje en natuurlijk heb ik een link
    naar jou blog geplaatst! Wat maak je een prachtige rozen!
    Aan de workshop zou ik niet mee kunnen doen omdat ik in Noorwegen woon. (een beetje ver :)) De krans lijkt mij geweldig!


    Lieve groetjes,

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Janny,

    wat een prachtige rozen maak je, ik vind ze echt fantastisch! Ik vind dat altijd zo mooi met handgemaakte producten; je kan zien welke secuur en met liefde gemaakt zijn, alsof je met elke roos een stukje van jezelf erin stopt. Ik ga je volgen!

    Lieve groet,

    Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janny, door vakantie heb ik je post gemist maar ik doe nog héél graag mee met je give away. Ik ben al fan van je mooie rozen maar een workshop winnen...geweldig!!
    Ik plaats nog snel een linkje nu het nog kan, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via via kwam ik hier terecht. Ik doe graag mee met je give away (de krans vind ik prachtig) en plaats een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je, aardig van je en jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Janny,

    Wat een mooie give away. Ik zou graag een kans willen maken op de krans. Nu heb ik geen eigen blog. Zelf maak ik kaarten. Het liefst met oude plaatjes en kant. De vintage kaarten. Je rozen en kransen zijn zeer mooi. Ook jou site is als vintage. Hij is warm en klassiek. Straalt warmte uit. Je kunt zien dat je veel tijd stopt in je werk. Dat is er aan af te zien. Een van de dingetjes die de wereld weer net iet mooier maken. Zeker in deze tijd is het fijn om zulke mooie sites te zien. Ja, er zijn gelukkig ook nog hele mooie dingen te zien. Hoe kleiner hoe fijner. Ik dacht, ik reageer toch op je give away ook al heb ik geen blog. Ik hoop toch een klein kansje te maken. Ga vooral zo door.
    Groetjes,
    Marith.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wie wil er niet zo'n prachtige romantische krans in huis?????
    En jou workshop lijkt me ook GEWELDIG, alleen voor mij te ver, helaas.....
    GRAAG doe ik mee aan je Give-Away want dat is kans op een droomkrans!
    Ik ga proberen of ik je link kan plaatsen, ben met dit soort dingen niet zo handig!
    En ik heb weer even zitten genieten, op de vroege zondagochtend, in alle rust van al jouw mooie creaties!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Al is deze give way actie al voorbij,toch wil ik je complimenteren met al je bijzonder mooie elegante rozen die je maakt. je staat er al bij op mijn blog en heb ook mooie rozen bij je leren maken en al menig iemand blij gemaakt met een taartje met rozen zie uit naar 21 mei de volgende workshop bij je.
    groetjes PatriciA

    BeantwoordenVerwijderen