woensdag 7 maart 2012

UITSLAG GIVEAWAY!!



En dan vandaag de uitslag van de GIVEAWAY! Allereerst iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties! En natuurlijk vind ik het ook moeilijk om te kiezen en ik heb maar 2 giveaways.
De deelname voor een WORKSHOP is gevallen op DIANA, omdat ik vind dat zij een leuk blog heeft wat ook bij mijn smaak aansluit!  Diana wil je me een email sturen voor de gegevens!!

En dan de KRANS die ik gemaakt hebt wil ik graag geven aan LILIANE ik heb bewondering voor haar werk, ze maakt zulke mooie fijne elfjes!! Liliane stuur je me ook een email, wil graag je adres hebben om de krans naar toe te sturen!!

Fijne dag allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Spannend altijd zòn give away!
    Superleuk voor de dame`s.

    beide gefeliciteerd!

    En jij een fijne dag Janny(hopelijk is het bij jou veel lekkerder weer..hier maar 3 graden..br...)

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, nee 16 graden en zonnetje! Heb openzomersandaaltjes gekocht in het roze!!

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd aan beide dames, je hebt weer twee mensen heel gelukkig gemaakt Janny!
    fijne dag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd aan Diana en Liliane, je hebt ze vast blij gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet verwacht maar zoo gehoopt! Wat ben ik hier ontzettend blij mee ... maak even een vreugde sprongetje!
    Gefeliciteerd Liliane ik kom snel even bij je kijken.
    Dikke knuffel, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte dames met het winnen, geniet ervan met volle teugen.

    Groetjes,
    Jopsephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Janny ik val bijna van mijn stoel ik heb jouw mooie krans gewonnen, geweldig ik weet al een schitterende plaats voor deze krans!!! Zo een mooie krans van een klasse dame met zoveel talent om deze mooie rozen te maken. Je weet niet hoe blij ik ben met deze krans!!!
    Ik stuur je morgen een mailtje want ik ben net thuis en val om van de slaap.
    De laatste keer dat ik iets gewonnen heb was 29 jaar geleden, had ik eerder op de dag mijn auto total loss gereden en in de avond won ik een fiets!
    Een dikke kus,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil jullie van harte feliciteren met deze supermooie rozenkrans en workshop!
    Liliane meis je hebt de krans meer als verdiend...je maakt prachtige elfjes..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen