maandag 12 maart 2012

Mooie lentekleurtjes met Pasen en papieren bloemen









Met Pasen hebben we vrolijke lentekleurtjes. Ik heb verschillende papieren bloemen gemaakt behalve rozen ook hortensia, kleine viooltjes en rozen niet alleen van crepepapier maar ook van gebloemd papier, ook leuk om te maken.  De bloemen staan in echte halve eitjes en ook de rozemarijn met de zachtblauwe bloemetjes komt uit de tuin. De rozemarijn (romarain) ruikt echt heerlijk en ik gebruik de naaldjes vaak in pizza of bak het met stokbrood mee, wel fijn gehakt. Ook nog een leuk dieetje voor paasbrunch of déjeuner.





22 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gedaan weer zeg!
    Bijzonder sfeervol!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg sfeervol je ruikt bij wijze van spreken al de lente!!! Mooie foto's ook!
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemen weer! Vooral die kleurtjes! Daar kom ik gelijk van in de paassfeer! Ik ga gelijk maar de paasspulletjes van zolder halen!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kunst is het. Zo mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke lentepost!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor!!!!.....het houd niet..... op elke dag weer verse aanvoer van jou bloemen schoon!!!!!!
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een leuk idee, die kleine boeketjes in die eieren.
    Je hortensia bloem is ook mooi gelukt!! Prachtige kleurtjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig......de kleuren zo lief!

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan met de eitjes een echte paaspost! De kleuren zijn prachtig, wat leuk gecombineerd met zacht geel en lila. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk fleurigheid en zo echt een mooi paassfeertje. Echt Lente.....erg mooi allemaal.

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie vrolijke post .Mooi hoor al die zachte kleurtjes.
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Janny,

    Heel erg lief gedaan! Met name in de halve eitjes...
    Een fijne week toegewenst,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er schitterend uit en wat een prachtige kleurtjes!

    Dat wordt een kleurrijke en feestelijke paastafel.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hortensia's vind ik echt super...behalve je rozen dan, want die zijn altijd prachtig !!

    fijne dag meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al helemaal in de paassfeer!
    Je maakt prachtige bloemen, ik verbaas me er steeds over dat ze toch van papier zijn!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor jouw berichtje. Groot is ze niet ongeveer 23 cm :-)
    groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Janny...ik heb je link er nu goed bij gezet hoor...
    Nu kan iedereen weer van jouw prachtige rozen genieten...
    Wat een prachtige lentepost meis...

    Kus Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig wat een geweldige kleuren!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie combinatie van kleuren..die zie je hier ook buiten staan bij de bloemenwinkel, helemaal lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik geniet van deze mooie lentekleurtjes, Janny !
    Prachtig hoe je de viooltjes hebt gemaakt, ik dacht dat ze echt waren !
    Hoop dat jullie ook zoals hier fijn lenteweer hebben ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Janny,

    Even terugkomende op je kommentaar bij mij. Nee, ik heb niet als stewardess gewerkt maar mijn man en ik vlogen elk zo'n 1,500,000 mijlen met verschillende maatschappijen. Met American Airlines hadden we dus al 25 jaar lang gevlogen als KLANT! Mijn man al 26 jaar.
    Als je goed las, stond het er ook zo. En in de link eronder kon je méér lezen.
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze schitterend, maar dat zijn alle rozen die je maakt,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen