donderdag 15 maart 2012

Nog meer Pasen......






Nog wat impressies van mijn "echte" paaseitjes met papieren roos. Deze eitjes heb ik verleden jaar al eens laten zien, maar ik vind ze zo mooi en zonde om te verbergen. Een heel preciezie werkje om het schaaltje zo mooi ovaal te krijgen en er een roosje in te plaatsen. Ook toen net als nu heerlijk lente, ik zie nog net de bloesems bloeien voordat ik naar Nederland ga. Ben een tijdje uit de picture, zal niet zoveel tijd hebben om jullie blogs te bezoeken, maar dat haal ik later in!
"Au revoir"




15 opmerkingen:

  1. Oh - das ist alles sooooo SCHÖN!!!

    Liebe Grüße,
    Biene aus dem Seifengarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker de moeite om weer te laten zien, prachtig!!

    Veel plezier in Nederland!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zo blij dat ik geen geel zie Janny.....dit is prachtig....heel romantisch.....kan me hier helemaal in vinden!!!!!
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooi die eitjes!
    Lieve groet,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die rozen in de eieren!
    Wat zijn je rozen toch mooi! Daar kunnen die van mij niet aan tippen!
    Veel plezier in Nederland!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die roos in het eitje!
    Fijne tijd in Nederland!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collage en foto's zo prachtig om te zien hoe het zonnetje door het ei schijnt. Lentekriebels...
    Tot zondag, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    Ik verheug me op volgende week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt en wat een precisie werk!

    Fijne tijd in Nederland!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Janny,

    Die eitjes zijn waarlijk schatjes met zo'n roosje erin!
    Goeie reis en lieve groetjes,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Janny wat heb je dit weer schattig gemaakt!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige tutteltjes zijn dit, leuk gedaan Janny.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een prachtige blog ,proficiat.Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dieser Zauber der Rosen, wunderschön,
    herzlichst margit

    BeantwoordenVerwijderen