zondag 23 november 2014

Kijk naar het antieke bruidsboeket van mijn moeder in mijn nieuwe boekje " Decoraties met rozen van papier".

Daar is ie dan, mijn boekje over rozen van papier.
Nadat ik er een aardig tijdje intensief mee bezig geweest ben, is het boekje nu te bestellen.
Het boekje gaat natuurlijk over papieren rozen, brocante, maar ook neem ik je mee naar Frankrijk waar ik sinds 2005 woon. Kijk bijvoorbeeld naar het inmiddels antieke bruidsboeket van mijn moeder, ik heb de oude tule en het lint gebruikt.(1944)







Ik vond het geweldig leuk om te maken én te schrijven!
Heb zo al weer zin in een vervolg!


Dit is de achterkant van het boekje.


Ieder boekje werk ik persoonlijk af met vele extraatjes zoals
kant, rozenknopje van papier, sieraadjes. Binnenin ook een uitneembaar prentje, helemaal in rozenstijl.
Ook hoe je een brocante boeketje kan maken en nog vele andere ideetjes.
Er staan nieuwe boeketten in die ik nog niet heb laten zien.


Versierd met oud frans kant!


Leuk om eens vanuit je luie stoel te lezen, je kunt het boekje bij mij bestellen, heb het in eigen beheer
en heb alles zelf gedaan. Van bloemdecoraties tot foto's en layout.




Wens je veel genoegen met het lezen van dit boekje.
Mijn  email


19 opmerkingen:

  1. Wauw wat knap!! Ik neem mijn hoed voor je af!! Geweldig van je, ik doe het je niet na!

    Ik hoop dat het een groot succes gaat worden!!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super...wat leuk een boekje en helemaal zelf, knap vind ik dat!!!
    Heb er eentje besteld/gereserveerd bij je, want er MOET er eentje in mijn boekenkast hier..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Janny,
    Ja, zulke boekjes ken ik van mensen die hun bruiloft, jubileum of bijzondere reis zo willen vastleggen. Maar jij hebt het leuk omgezet in je eigen stijl van Decoraties met Rozen van Papier. Heel mooi cadeau boekje, met name voor alle Nederlands sprekenden! Prácht werk.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je! Ik ben erg benieuwd en ik ga er uiteraard een bestellen!
    Succes en wees er trots op!
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janny wat leuk voor jou dat is iets om terecht fier op te zijn. Ik zou er graag eentje hebben kan ik dit bij jou bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er werkelijk prachtig uit Janny. Echt een boekje om cadeau te geven of te krijgen. Daar mag je met recht trots op zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Janny, wat ontzettend speciaal een eigen boekje, en dan alles zelf gedaan !!
    Het ziet er super mooi en romantisch uit, daar kun je met recht trots op zijn :)
    Ik wens je een heel fijn weekend !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Always when I look at your posts, I wonder how it`s possible to make such beautiful roses.

    Hugs from here

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dat je het boekje helemaal zelf hebt gemaakt, Janny. Dat geeft het echt iets extra's.
    Ik wens je heel veel succes met de verkoop ervan!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. que c'est beau , je me repete
    mais c'est toujours splendide
    tant de roses , mon coeur s'épanoui devant ces merveilles
    bonne journée
    tendresse
    edith (iris)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig en romantisch boekje, Janny, helemaal af met het kant en de details !
    En zo goed dat je alles zelf gedaan hebt, iets om fier op te zijn !
    Wens je veel succes met de verkoop ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations on your gorgeous book! You deserve this great success. Thank you very much for the sweet comment as usual!
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fantastisch! ! Gefeliciteerd met dit mooie boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Janny, je boekje ziet er heel mooi uit! Proficiat !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat gaaf Janny, van harte proficiat met je boekje, het ziet er geweldig uit!
    Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schit-te-rend, Janny. Wat ben jij creatief. Ik ben dol op roosjes en dit soort dingen. Heb helaas teveel hobbies. Daarom geniet ik alleen even van je foto's. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet je boekje er prachtig uit en ik weet zeker dat het een succes zal zijn .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoas altijd nu ook weer prachtig allemaal...Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thanks so much for your lovely comment on my blog, cos l was able to find YOUR beautiful blog and now l'll be able to come visit you again:-)

    BeantwoordenVerwijderen