zondag 26 oktober 2014

Roze pompoentje met papieren rozen


Ben in de ban van roze pompoentjes. Geen Halloween, maar liever sprookjesachtig
met deze rozen erop.


                                  Deze heb ik geschilderd, maar las dat je ook zaadjes kan kopen voor roze                                             pompoenen, lijkt me leuk om dat eens te proberen!



Pompoentje met papieren rozen. Het steeltje heb ik als hartje gebruikt.


Close-up met Lisa op de achtergrond. Lisa (Rien Poortvliet) staat al jaren bij mij in de tuin.


14 opmerkingen:

  1. Wat enig deze roze pompoen met rozen .Ik wist niet dat je ze kon schilderen al heb ik er wel eens aan gedacht ! Wat heerlijk toch om steeds zo creatief te zijn ,en Lisa staat er zo leuk bij !
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even een vraagje Jannie ,wat voor soort verf heb je gebruikt? Muurverf of verf op waterbasis ?

      Verwijderen
    2. Acrylverf, maar latex kan ook denk ik.

      Verwijderen
  2. du rose tendre et velouté
    un vrai bijoux
    bonne soirée
    tendresse
    edith (iris)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat je de pompoen roze hebt geschilderd, en.....zaden voor roze pompoenen, die ga ik ook opzoeken, lijkt me leuk om te proberen.
    Groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sprookjesachtig zijn ze zeker geworden, en ook romantisch.
    Zaden voor roze pompoenen zouden best leuk zijn.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Janny,
    Daarin ga ik geheel met je mee; géén Halloween maar ook liever romantisch...
    Mooi gedaan en pracht foto's.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat roze pompoentje er mooi uit, Janny, inderdaad heel sprookjesachtig
    met je prachtige rozen en Lisa het kaboutervrouwtje !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel origineel dat roze, en Lisa is ook in haar nopjes.....
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, een pompoen in een andere kleur! Zo geef je je eigen draai aan Halloween Janny! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Janny, wat schattige pompoentjes heb je gemaakt , ze zien er lief en romantisch uit :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er super mooi uit weer eens wat anders dan een oranje pompoen , heerlijk om je zo uit te leven en weer wat moois neer te zetten ... geniet ervan een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen