zaterdag 11 juni 2011

Niet te vergeten de lavendelbuideltjes.............

Lavendbuideltjes........

Niet te vergeten natuurlijk de prachtige geurende lavendelbuideltjes, volgens lange traditie gemaakt en origineel provençaals. Deze lavendelbuideltjes worden vaak in de linnenkast gelegd tegen de motjes, of gewoon voor de heerlijke geur. En wil je dat je wasgoed lekker ruikt dan een laatste scheutje in het spoelwater met écht lavendelwater, heerlijk voor je lakens. Deze buideltjes heb ik niet zelf gemaakt, maar ik  kan het wel, zo leuk...... Kijk naar de nieuwere volgende post, hoe ik ze maak op een eenvoudiger manier.

5 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me nu juist heel erg leuk!

    Ooit heb ik ergens gezien hoe ze gemaakt worden.
    Kun jij dat niet uileggen?? Of is het beroepsgeheim??

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk hé deze lavendel buideltjes, erg mooi ook om aan een kast te hangen en zo de heerlijke geur te kunnen vangen...

    Fijn weekend,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk lavendel!!

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog Janny, ik vond de cursus echt superleuk!
    Bedankt!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Janny,

    Ja, die zou ik ook best willen hebben. Hier is het jammer genoeg géén lavendel klimaat...

    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen