vrijdag 6 oktober 2017

Rozen van papier in het nieuwe magazine van Jeanne d'Arc Living


De nieuwe Jeanne d'Ard Living is uit van oktober 2017 met een reportage van mijn papieren rozen. Deze keer heeft het team ook weer een mooie reportage gemaakt, met name de combinatie van kleuren van mijn rozen en de achtergrondkleuren.

Wil je ook een workshop volgen? We gaan zo'n leuk kransje maken als op de paspop of een kroontje van kant met rozen erop. Op 9 of 11 november a.s. in Amersfoort.
Kijk ook op mijn nieuwe WEBSITE  of email


   Kroontjes voor decoratie.



    Mooie kroontjes.

6 opmerkingen:

  1. Your creations are always a romantic dream
    Hugs Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you Alessandra!
    Have a fine day.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Janny,
    Het was moeilijk om hier je tekst te kunnen lezen omdat ie nauwelijks zichtbaar is met de ondergrond...
    Maar erg knap dat je in dit nieuwe magazine van Jeanne d'Arc staat! Laat Janny maar schuiven.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het nieuwe magazine vorige week gekocht en zag meteen dat het over jouw prachtige rozen ging ... een hele mooie reportage, Janny !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Janny, ik wens je veel succes met je prachtige rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janny,
    Leuk zeg dat je in Jeanne d'Arc Living staat.
    Een mooie reportage met je prachtige rozen.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen