dinsdag 10 december 2013

Kerstboompje van rozen van papier

Dit Kerstboompje heeft 51 rozen van papier! En is maar 23 cm hoog. Heb hem op mijn salontafeltje gezet, nou ja tafel, grote oude dekenkist, binnen.

Kijk ook naar de details, die vind ik het leukst.

Heerlijk weer om buiten foto's te maken.




Het boompje heb ik in een mooie roze schaal gezet.
Boven een roos van zijde gemaakt.


Nog meer details


De papieren roosjes zijn echt allemaal verschillend.




Wil je volgend jaar ook zo'n leuke Kerstboom dan kun je hem bij mij al heel vroeg bestellen van te voren, want ik ben er wel even mee bezig.





18 opmerkingen:

  1. Een prachtig boompje Janny, het lijkt mij ook een hele klus om dit te maken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel speciaal, maar prachtig!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,

    Alweer zòn mooie post van jou! Ik vind ze echt schitterend.(had het verkeerd begrepen en dacht dat je veel rozen had gemaakt voor in een bestaande kerstboom! Maar dit is echt zo MOOI!!!


    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb ze in piepschuim gestoken, haha. Voor de "echte" kerstboom heb ik ook wel wat rozenkerstballen en cupcakejes.

      Verwijderen
  4. Geloof goed dat hier wat werk in steekt Janny, maar wow, wat een schitterend resultaat, een pracht van een Kerstversiering! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstboompje, Janny !
    Zo romantisch met al die roze tinten ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig werk, Janny. Een prachtige romantische kerstboom!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Janny, wat ongelooflijk, 51 !!!! roosjes....en allemaal verschillend, ik heb er geen woorden voor.
    Wat een kunstwerk, en dan nog al die prachtige details.........GEWELDIG !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Janny,

    In één woord : PRACHTIG :-)
    Echte kunstwerkjes, kan me voorstellen dat het een heel werk is om te maken.
    Ah... en zie ik daar zonlicht !!! Wat een feest daar bij jou ;-)
    Ik denk dat jou 'echte' kerstboom er ook super romantisch uit gaat zien.

    Vriendelijke groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat geloof ik graad dat je daar even mee bezig bent, 51 verschillende rozen van papier......... Maar het boompje of kunstwerk ziet er weer heerlijk romantisch uit. Het is steeds weer genieten.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I' ve never seen a such romantic tree! I like it very much!!!!! The roses are gorgeous as usual. Thanks a lot for the sweet words
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Janny,
    Ja, jij creëert dromen voor de 21ste eeuw. Dit is eigenlijk nog mooier dan een gewone Kerstboom.
    Heel lief gemaakt.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I would want that tree up all the time. Not just at Christmas.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. spectaculaire et magnifique
    merci pour la couronne , elle est très belle
    tendresse
    edith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja men Janny, hvor er det lækkert, over 50 af dine smukke håndlavede roser byggede op som et juletræ, jeg elsker det, har lidt travlt i denne måned, men har da set din lille Lyla danse, hvor er han kær. knus morkaren. p.s. tak for den søde kommentar hos mig det glæder mig meget.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Janny.............zeer romantisch en heel sfeervol.en ja pareltjes liggen bij mij op de grond,dus daar zit ik dan ook maar hahaha
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your paper rose tree is gorgeous !!! Just like your blog. I feel like I walked into another world.
    Thank you so much and Merry Christmas...From The States,
    Marie Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen