maandag 9 april 2012

Bedwelmende seringengeur en krans voor mijn Lyla Rose







Ik ben weer even een paar dagen thuis en juist vandaag was het zo'n heerlijke voorjaarsdag. Ik kon nog even een krans maken met zachte rozen van tule en papier. De tule heeft een zachte uitstraling, zo zacht als mijn kleindochtertje Lyla Rose. Ik vind de krans erg mooi passen bij de seringen en blauwe regen die nu zo mooi bloeien in onze tuin. De geur was zo heerlijk en bedwelmend vandaag en vlinders kwamen ook op de geur af.



17 opmerkingen:

  1. Beste Janny,

    Daar heb je nu wel een heel dankbaar onderwerp aan om kransen te maken: Lyla Rose. Dit is denk ik de mooiste tijd van het jaar, qua bloesems en qua temperatuur. Geniet ervan en dit zullen mooie herinneringen zijn voor later ook. Pracht krans en heel zacht romantisch, heel teder...
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een prachtig werkje, je foto's zien er al echt zomers uit, hier is het nog even wachten op de zomer hoor ;))
    fijn om ook weer eens even thuis te zijn zeker,al kan ik me voorstellen dat je de uren afteld om weer naar je kleine meisje te kunnen :)
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg! Wat een prachtige kleur!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur! Ik hou ook echt van die kleur paars! Prachtig! Wat heerlijk dat alles al bij jou in de bloei staat!
    Blauwe regen,seringen prachtig!
    Ik heb genoten van je mooie foto's!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Seringen en Blauwe regen, ja, die ruiken zo heerlijk, hier komt de blauwe regen pas in knop ...
    Wat een mooie krans voor Lyla Rose !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een mooi werkje gemaakt, Janny. En seringen en blauwe regen is zo mooi, en ze ruiken ook zo lekker.
    Een prachtige krans voor een heel mooi klein Wondertje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie krans in prachtig lila. Hoop dat alles goed gaat met je oogappeltjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi gemaakt. En ook ik hoop dat het heerlijk gaat met je 2 meisjes.
    Lieve groet
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtiggggg wat een mooie foto's en krans zo mooi gemaakt .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja deze krans is supermooi..en de kleur prachtig.

    Fijne week,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je voor je berichtje, ben blij dat beide het goed maken. X Petra ( Pleuntjesblog )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kleuren! liefs voor jou en je familie, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo lieve Janny,
    Bedankt voor jouw berichtje. Het zou spijtig zijn om ze niet te herstellen en ik vind ze nu mooier dan voorheen.
    Hoe gaat het met de kleine meid gaat ze goed vooruit?
    Die foto's zijn weer schitterend ik kan ze tot hier ruiken.
    Liefs,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve mooie kleuren!

    Hoe is het met de kleine meid, gaat alles goed met haar.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen