vrijdag 24 februari 2012

Kijk eens wat een waterval van rozen van EVA gekregen


Ga eens kijken wat een waterval aan rozen EVA voor mij gemaakt heeft! Ik vind dat zo aardig van haar! Ik heb ook nog een ROZENBOUTIQUE en ik vind haar achtergrond zo mooi bij mijn papieren rozen passen. Eva verdiend echt een complimentje, ik vind haar zo artistiek. Je kunt ook achtergrondjes bij haar bestellen. Kijk maar even op mijn boutique, je hoeft echt niks te bestellen hoor maar ik vind het wel leuk als je af en toe even kijkt en een commentaar schrijft, denk niet dat jullie het bestaan er van weten. Bovendien vind ik het leuk om blogjes te maken, foto's en plaatjes te verwerken en natuurlijk rozen te maken.
Lieve Eva bedankt! Zag opeens een andere achtergrond in mijn mail. Met Marie-Antoinette erop, écht popperig. Mijn allereerste berichtje op mijn blog was ook aan Marie-Antoinette gewijd, zij was een jaar of 7 al heel poplulair in Frankrijk vanwege de film. Hier al een beetje passé, maar voor mij  nog steeds een bron van inspiratie.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig al die rozen!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige achtergrond, ik heb het gewoon zitten bewonderen, past heel mooi bij jou,
    Groetjes Hanneke
    ps, je codes..2 nogalliefst, je kunt ze uitzetten, kijk op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze maakt hele mooie dingen,wat lief dat ze dit voor je maakt,ziet er prachtig uit.
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hellooo wonderful blog you have

    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Janny,
    there is a link and picture to your blog on my site.
    http://romantikgrafik.blogspot.com and
    http://evascountry.blogspot.com

    Love Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een wondermooie rozenwaterval, zo fijn van Eva !
    Ik wou ook nog zeggen dat je een prachtige giveaway hebt, Janny, ik heb al meerdere keren gewonnen en wil dan ook iemand anders deze kans geven, succes nog !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen