maandag 6 december 2010

Donzige witte rozen naar eigen hand






5 opmerkingen:

  1. Stunning flowers! Have a wonderful Christmas season. Blessings, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful flowers! Merry Christmas to you1
    Hugs,
    Terri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Janny,

    Wat een donzige schoonheid allemaal..
    Het is zo schattig..de foto's zijn ook zo mooi!

    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk weer even tijd om je prachtige rozen te bewonderen!
    Helaas heb ik last van computerproblemen, kan maar weinig blogs bezoeken of hioj valt uit!
    Misschien is dat ook de reden dat het uploaden van foto's op mijn blog zo moeilijk gaat!
    Ga nog even verder lezen op je blog,
    en bedankt dat je mijn blog blijft volgen, ondanks dat ik weinig tijd heb om het bij te houden!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janny,

    Wat een mooie krans is dit! Ik vind het zo jammer dat ik niet een beetje dichter bij je woon. Had anders zeker een workshop gevolgd.
    Ik heb vroeger veel kleine bloemtjes/roosjes gemaakt van tule en allerlei stofjes, bandjes en kantjes.
    Daar maakte ik boeketjes en ook biedemeiertjes van.
    Ik vond het leuk om te doen.
    Maarja, dat is juist het probleem bij mij......vind zoveel leuk!!

    Groetjes en een heel fijn weekend,Thea

    BeantwoordenVerwijderen